·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

                     به هر که مینگرم 

                                             در شکایت است،

                                    در حیـــــرتم

دنیا بکام کیست؟





نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت23:43---3 آذر 1391
چوپانی رو پرسیدند روزگارت چگونه است ؟
گفت : گوسفندانم را که پشم چینی کردم بیشترشان گرگ بودند


دختر چادری
ساعت14:57---30 آبان 1391
روزی شیطان تصمیم گرفت که از کار خود دست بکشد ، بنابر این اعلام کرد که می خواهد ابزارش را با قیمتی مناسب به فروش بگذارد. پس وسایل کارش را به نمایش گذاشت که شامل: خود پرستی ، نفرت ، ترس، خشم ، حرص ، حسادت ، شهوت، قدرت طلبی و ... می شد. اما یکی از ابزار کارش بسیار کهنه و کار کرده به نظر می رسید و شیطان حاضر نبود که آن را به قیمت ارزان بفروشد .
کسی از او پرسید : این وسیله گران قیمت چیست؟
شیطان گفت : این نا امیدی و افسردگی است.
پرسیدند چرا این همه گران است؟
شیطان گفت : زیرا این وسیله برای من از ابزار های دیگر مؤثر تر بوده است وهر گاه وسایلم بی اثر می شوند تنها با این وسیله می توانم قلب انسان ها را بگشایم و کارم را انجام دهم . اگر بتوانم کسی را وادارم که احساس
نا امیدی ، یأس ، دلسردی، مطرود بودن و تنهایی کند ، می توانم هرچه که می خواهم با او بکنم . من این وسیله را روی همه ی انسان ها امتحان کرده ام و به همین دلیل این همه کهنه است.


زری
ساعت14:03---30 آبان 1391
سلام عزیز
دیروز رفته بودم پالتو بخرم.
دو تا مشتری بودن.یکی لاغربود واون یکی تپل. یه مدل پالتو هم می پوشیدن.
تپله می گفت خوش به حالت تو که باریک اندامی چقدر این پالتو برات قشنگه.
بعدش لاغره گفت:اتفاقا اون موقع تا حالا من دارم میگم خوش به حال تو که تپلی. چقدر این پالتو برات خوشگله.
نتیجه:همه دیگران را خوشبخت می بینن واز حال خودشون غافلند عزیزم.


paniz
ساعت9:34---30 آبان 1391
misi azizam k omadi man k emshab aslan nakhabidam mesle 5 shabe ghabl

paniz
ساعت9:18---30 آبان 1391
salam man baz dobareh omadam to ham biya dg chera hamishe aval man biyam

هانیه
ساعت2:09---30 آبان 1391
راستی عزیزم اینم ادرس سایتمه .... دوست داشتی بیا گلی

lev
ساعت22:48---29 آبان 1391
فرق زیادی بین ما نیست!
تو از از درد می گویی
و من
خود دردم


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:22---29 آبان 1391
بی نقاب باش...

گاهی فقط شبیه خودت..

همیــن ...!


پرنسس
ساعت14:05---29 آبان 1391
این روزها یکـــرنگ که باشی چشمشان را می زنی..!



خسته می شوند از رنگ تکـــراریت…



این روزهـــا دوره رنگین کمــــان هاست..!


زهره
ساعت12:39---29 آبان 1391
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


کلبه ی کوچک خوشبختی...
ساعت11:33---29 آبان 1391
خانمی به دوستش گفت :من شوهری میخوام که سیگار نکشه ، همیشه با من موافق باشه و خیلی باهام حرف بزنه .
دوستش گفت : خب برو برای خودت تلویزون بخر


سالي
ساعت0:31---29 آبان 1391
آييييي گفتييييييي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:دنیا, حیرت, ] [ 22:12 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 183488
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ